Część użytkowników Samsung Galaxy S8 i S8+ skarży się na problemy związane ze swoimi urządzeniami. Dokładnie chodzi o usterki z otrzymywaniem wiadomości, a jeszcze dokładniej z znikającą częścią tekstu, który powinien do nich trafić.

Problem wydaje się być związany tylko z urządzeniami przeznaczonymi na rynek amerykański. Osoby skarżące się korzystają z takich sieci jak T-Mobile, Verizon, AT&T i Sprint. Pewnie wielu z was właśnie pomyślało, że wystarczy pobrać inną aplikację obsługującą wiadomości SMS. W tym jednak problem. Pomimo zainstalowania Textra SMS i Messengera od Google problem nie ustaje.

Do tej pory nie jest znana przyczyna problemu, ponieważ firma Samsung nie wydała żadnego oficjalnego oświadczenia w tej sprawie i nie wydaje się, by do tego doszło. Niektórzy użytkownicy na Reddicie pod specjalnym wątkiem sugerowali, że wystarczy wyłączyć Rozmowy przez WiFi i tryb zaawansowanych wiadomości. Nie mamy jednak potwierdzenia, czy wyżej wymieniona funkcja będzie skuteczna dla wszystkich.

Pomimo, iż problem występuje jak na razie tylko w USA nie mamy 100% pewności, że użytkownicy starego kontynentu, w tym naszego kraju nie doświadczą podobnych zdarzeń. Jeżeli taki sam problem występuje u was, bądź się pojawi – to dajcie znać w komentarzu. Z góry dziękujemy za wszystkie komentarze! Miejmy nadzieję, że łatka zostanie wydana jak najszybciej i takie problemy już nie będą występowały.

Źródło SamMobile.com