Artykuł o aktualizacji dwóch modeli Sony Xperia już były napisane, gotowe do sprawdzenia i przekazane Wam, Drodzy Użytkownicy. A tu! Zdziwienie! Informacja o wstrzymaniu aktualizacji? Ale jak to?

Kolejny producent zatrzymuje aktualizacje po jej wydaniu? Jednak taka sytuacja jest możliwa. Po więcej zapraszam do przeczytania artykułu!

Mowa tu o modelach Sony Xperia Z5 oraz Sony Xperia Z3+. Kompilacja oprogramowania posiadała oznaczenie 32.3.A.0.372. Aktualizacja systemu Android do naszego kraju jeszcze nie wpłynęła, ale użytkownicy mogli instalować wyżej wymieniony oprogramowanie dedykowane m.in. Rosji. Na dzień dzisiejszy oprogramowanie zostało usunięte z serwerów Sony i nie jest możliwe do pobrania.

Nowe oprogramowanie utrudniało obsługę audio w odtwarzaczach firm trzecich oraz znacznie ograniczały wydajność odczytu/zapisu w zaszyfrowanych kartach microSD. Sony Mobile potwierdziło i zlokalizowało usterkę. Obecnie trwają pracę nad naprawieniem problemu i udostępnienia użytkownikom w pełni działającego systemu (miejmy taką nadzieję).

Poniżej komentarz Sony Mobile do całej sytuacji:

Po aktualizacji do wersji 7.0 Nougat, zaczęły pojawiać się raporty, podsyłane przez użytkowników. Doświadczali oni tzw. nieścisłości związanych z odtwarzaniem dźwięku przy użyciu aplikacji firm trzecich oraz problemu z odczytywaniem danych z karty SD. Musimy zidentyfikować przyczynę, dzięki której naprawimy błędy, aby możliwie jak najszybciej wznowić aktualizację

Dziwi mnie fakt, iż jest to kolejny producent, który wstrzymuje aktualizację swoich urządzeń, przez błędy, które w testach nie zostały zauważone.

A czy Ty drogi użytkowniku zainstalowałeś najnowszy system na swoją Xperie? Zauważyłeś wyżej wymienione błędy? Podziel się swoją opinią w komentarzu! 

Dołącz do grupy na Facebook