Po sprzedaży 220 000 sztuk okularów w cenie 129,99 dolarów za parę, „Snap” powraca z nieco bardziej kosztowną i zaktualizowaną wersją okularów do nagrywania wideo.

Główne zmiany obejmują: wodoodporność, możliwość zrobienia zdjęć i nagrywania filmów w jakości HD. Spectacles w zaktualizowanej wersji oferują szybsze przesyłanie zdjęć i filmów do smartfona. Po załadowaniu na urządzeniu mobilnym obrazy mogą być oczywiście udostępniane w aplikacji Snapchat.

Na rynku pojawią się w trzech wersjach kolorystycznych – onyksie, rubinie i szafirze. Ich koszt wynosi – 149,99 dolarów (729,99 zł). Oznacza to tyle, że nowe okulary są droższe o 20 dolarów od pierwszej generacji modelu.

Podobnie jak w przypadku oryginalnych okularów, naciśnięcie przycisku „nagrywanie” pozwoli na zarejestrowanie 10 sekund filmu wideo. Naciśnięcie ponowne, pozwala nagrywać przez 30 sekund. Aby zrobić zdjęcie, wystarczy nacisnąć i przytrzymać ten sam przycisk.

Chwila na przypominajkę! Pierwsza generacja Spectacles została wydana we wrześniu 2016 roku. Okulary niestety do sukcesów finansowych firmy nie należały. Nadmiar zapasu spowodował, iż marka zanotowała w trzecim kwartale roku spadek o prawie 40 mln dolarów. Producent mówi, że problemem był model biznesowy, a nie sam produkt. Okulary bowiem były sprzedawane za pośrednictwem automatu, który przenoszono losowo z miejsca na miejsce. Aktualnie klienci mogą zamówić nowy model tylko przez stronę – spectacles.com.

Nowa wersja Spectacles może być również zamawiana z polaryzacją lub specjalistycznymi soczewkami.

Skusilibyście się na taki gadżet?